Известие

Collapse
No announcement yet.

Всичко за Alfa Romeo 149 (Giulietta)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
    Хм... аз едно време други неща бях чувал (не за Фиат, изобщо)
    А - Мини, МиТо, Поло, Ипсилон
    Б - 147, Голф, Делта, Астра
    Ц - 159, Пасат, БМВ3
    Д - 166, БМВ5, Тезис

    Но може да са ги сменили от тогава де
    http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification

    ---------- Post added at 11:18 ---------- Previous post was at 11:15 ----------

    Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
    Ами да - ако беше 30 000 щях да я купя и то веднага. Чакам модела от няколко години за да сменим 147-цата. С тези цени и оборудване, обаче, диретно се насочвам към друга марка. Няма как да си купя по-малка кола с по-малко екстри на цената на 159-ката!!! Няма! Да не говорим, че и дизайна на колата не ме грабва (което си е лично мой проблем). От чисто пазарна гледна точка това предложение е самоубийство. За 2009 г са продадени 29 алфи, а от началото на тази година са продадени 15. Общо това прави 44 коли на за почти две години. Само за Сравненение фиат имат 482 коли за 2009, а опел около 2200. Бутиково?!?!? Кое име бутиковото? Качеството? Мощта? Разходите за поддръжка? Ами прословутата 5 годишна гаранция? какво стана с нея?!!?? Истната е, че колкото и да са хубави колите политиката на сегашния вносител убива всички плюсове на марката.
    Как да стува 30 к.
    Имаш ли идея колко е струвала 147 JTD 115 Дистинктив навремето
    44-45 000 лева.
    Имайки предвид че е на преизползвана платформа.
    И сега изведнъж да стане 30 за да си я купиш ти,няма как колкото и да ни се иска,пак ще почакаме 4 5 години....
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

    Comment


    • Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
      http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification

      ---------- Post added at 11:18 ---------- Previous post was at 11:15 ----------


      Как да стува 30 к.
      Имаш ли идея колко е струвала 147 JTD 115 Дистинктив навремето
      44-45 000 лева.
      Имайки предвид че е на преизползвана платформа.
      И сега изведнъж да стане 30 за да си я купиш ти,няма как колкото и да ни се иска,пак ще почакаме 4 5 години....
      Имам да. Същата тъпотия беше и тогава. И за това вместо 147 преди 6 години купихме Пежо. След това заменихме пежото с 147-ца пак на доста висока цена. И мога да ти кажа, че колите са много преки конкуренти и е доста спорно от технологочина гледна точка коя е по-по. Считай това да ти го кажа аз, който съм болен фен. Като ти куцат продажбите мислиш варианти да спечелиш по-голям пазарен дял. Било с някакво ценово предимство, било с по-голяма гаранция, било с повече коне, с качество, с дизайн.... Тук нямаме нещо революционно. Оборудването с постно, гаранцията е много по-малка от тази на конкуренцията, мощността не е особено повече, цената е доста по-висока, а сервиза е отвратителен. Изобщо аз като фен и потенциален клиент не съм спечелен за каузата Жулиета.

      ПС: 1.9 Жтд дистинктив на времето струваше 42 000 с ДДС. Пежото беше 36 000 с ДДС, но с 10 коня по слабо.
      Last edited by bouncer; d.m.y г., 11:45.
      няма вече Алфи, няма вече тръпка...

      Comment


      • Мисля, че разбирам от къде идва грешката... големината на моделите с еднакви имена се промени през годините
        И всъщност Б клас сега е пришит към бившия А, Ц е разделен на 3 ... и т.н.
        Welcome to the real world

        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

        Comment


        • Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
          Имам да. Същата тъпотия беше и тогава. И за това вместо 147 преди 6 години купихме Пежо. След това заменихме пежото с 147-ца пак на доста висока цена. И мога да ти кажа, че колите са много преки конкуренти и е доста спорно от технологочина гледна точка коя е по-по. Считай това да ти го кажа аз, който съм болен фен. Като ти куцат продажбите мислиш варианти да спечелиш по-голям пазарен дял. Било с някакво ценово предимство, било с по-голяма гаранция, било с повече коне, с качество, с дизайн.... Тук нямаме нещо революционно. Оборудването с постно, гаранцията е много по-малка от тази на конкуренцията, мощността не е особено повече, цената е доста по-висока, а сервиза е отвратителен. Изобщо аз като фен и потенциален клиент не съм спечелен за каузата Жулиета.

          ПС: 1.9 Жтд дистинктив на времето струваше 42 000 с ДДС. Пежото беше 36 000 с ДДС, но с 10 коня по слабо.
          Какво ценово предимство,фиат винаги се е опитвал да бори с цени и дизайн и в крайна сметка нищо.
          Какъв е смисъла да се вади жулиета ако ще струва колкото браво.
          Голф и А3 що не са на едни пари.И все пак Жулиета не е конкурент на Пежо и Асра ,а на А3,Бмв1..... Премиум....Това е пазара колкото и да ни се струва нелогичен.Сменяш опаковката вдигаш цената и възприятието на клиентите.
          За иновации вече трудно може да се говори,поне не и огромно конкурентно предимство.Виж Мултиеър не е малък + в полза на Фиат.
          Както са казали хората плащаш за емблемата....
          Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

          Comment


          • Снимките от представянето на Jiulietta в софия са на страницата на сайта:

            http://clubalfaromeo.com/?Section=3
            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
            sprint tropheo
            155/1.8
            156/2.0 Selespeed

            Comment


            • Тая снимка ме кефи тотално

              http://clubalfaromeo.com/Media/Img-3-271-2525.JPG
              Welcome to the real world

              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

              Comment


              • Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
                Какво ценово предимство,фиат винаги се е опитвал да бори с цени и дизайн и в крайна сметка нищо.
                Какъв е смисъла да се вади жулиета ако ще струва колкото браво.
                Голф и А3 що не са на едни пари.И все пак Жулиета не е конкурент на Пежо и Асра ,а на А3,Бмв1..... Премиум....Това е пазара колкото и да ни се струва нелогичен.Сменяш опаковката вдигаш цената и възприятието на клиентите.
                За иновации вече трудно може да се говори,поне не и огромно конкурентно предимство.Виж Мултиеър не е малък + в полза на Фиат.
                Както са казали хората плащаш за емблемата....
                Само дето Алфа Ромео не са от Премиум сегмента в това си състояние. И като качество на продукта и като възприятие. Иска ни се, но сме далечко от Ауди, БМВ, Мерцедес и другите водещи премиум марки и като продажби и като продукт. Звучи тъжно и страшно, но е факт. А нашият прекрасен вносител не подобрява особено положението.

                Дано да греша, дано Жулиетата да е преломен момент за Алфа Ромео. Два пъти съм се качвал в чисто нови Алфи и след като премите първоначалната еуфория остава едно гадно горчиво чувство, че си се преебал. И то яко. Не може чисто нова кола за една торба пари да пристига с половината болтчета по интериора недозавити. Не може да си поръчал едно, а да пристига друго. Не може обслужването да става все по-скъпо всяка година и след всяко влизане в оторизирания сервиз да трябва да им караш колата да си дооправят бакиите или да си отстрпнят повредите. Отблъсква клиентите. Не може на една гаранционна кола да й скърца окачването като на каруца, а от сервиза да казват "ми нищо й няма". Е вие луди ли сте?!??

                ПС - Искрено ти пожелавам да си купиш чисто нова Алфа от магазина и да не усетиш нищо от това, което ти казвам! Аз, обаче, два пъти съм го усещал и не знам дали искам да си го причинявам трети път. Ако ще е нова Алфа няма да е купена на Милано Моторс 100%.
                няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                Comment


                • Колега, тук явно бъркаш нашите родни бакии и ценовата политика която се замисля от централата.
                  Чудно ми е какво още трябва да се случи, за да разберат някои хора там, че с такива представителства си плюят на фасона.
                  Welcome to the real world

                  Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                  Comment


                  • нали не очаквате Жулиетата да е на цената на Браво
                    че тогава кой ще купи Браво - никой
                    концерна има няколко марки, които си имат своята ниша
                    не се конкурират директно
                    най-долу е Браво
                    който иска нещо по-елегантно - Делта
                    нещо по-спортно (тук вече е малко спорно) - Жулиета
                    ...Алфа не искат да продават по 100 000 на година, направили са си сметката
                    а и засега Жулиета се продава доста прилично

                    ----------------------------
                    FIAT Bravo във Facebook

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                      Колега, тук явно бъркаш нашите родни бакии и ценовата политика която се замисля от централата.
                      Чудно ми е какво още трябва да се случи, за да разберат някои хора там, че с такива представителства си плюят на фасона.
                      За съжаление положението с централите и сервизите е сходно навсякъде в Европа и това е главната причина за лошото име на италианските автомобили.

                      ---------- Post added at 11:06 ---------- Previous post was at 11:04 ----------

                      Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                      Само дето Алфа Ромео не са от Премиум сегмента в това си състояние. И като качество на продукта и като възприятие. Иска ни се, но сме далечко от Ауди, БМВ, Мерцедес и другите водещи премиум марки и като продажби и като продукт. Звучи тъжно и страшно, но е факт. А нашият прекрасен вносител не подобрява особено положението.

                      Дано да греша, дано Жулиетата да е преломен момент за Алфа Ромео. Два пъти съм се качвал в чисто нови Алфи и след като премите първоначалната еуфория остава едно гадно горчиво чувство, че си се преебал. И то яко. Не може чисто нова кола за една торба пари да пристига с половината болтчета по интериора недозавити. Не може да си поръчал едно, а да пристига друго. Не може обслужването да става все по-скъпо всяка година и след всяко влизане в оторизирания сервиз да трябва да им караш колата да си дооправят бакиите или да си отстрпнят повредите. Отблъсква клиентите. Не може на една гаранционна кола да й скърца окачването като на каруца, а от сервиза да казват "ми нищо й няма". Е вие луди ли сте?!??

                      ПС - Искрено ти пожелавам да си купиш чисто нова Алфа от магазина и да не усетиш нищо от това, което ти казвам! Аз, обаче, два пъти съм го усещал и не знам дали искам да си го причинявам трети път. Ако ще е нова Алфа няма да е купена на Милано Моторс 100%.
                      +1
                      Да кажем, че болтчетата можем да ги пренебрегнем заради фенщината, но другото си е сериозна причина да се откажеш от марката. Щото за да си купуваш нови коли за 30+ бона се предполага, че бачкаш и то не като чиновник, и не можеш да си отделиш по цели ни да се разправяш с представителства и сервизи.
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                        Само дето Алфа Ромео не са от Премиум сегмента в това си състояние. И като качество на продукта и като възприятие. Иска ни се, но сме далечко от Ауди, БМВ, Мерцедес и другите водещи премиум марки и като продажби и като продукт. Звучи тъжно и страшно, но е факт. А нашият прекрасен вносител не подобрява особено положението.

                        Дано да греша, дано Жулиетата да е преломен момент за Алфа Ромео. Два пъти съм се качвал в чисто нови Алфи и след като премите първоначалната еуфория остава едно гадно горчиво чувство, че си се преебал. И то яко. Не може чисто нова кола за една торба пари да пристига с половината болтчета по интериора недозавити. Не може да си поръчал едно, а да пристига друго. Не може обслужването да става все по-скъпо всяка година и след всяко влизане в оторизирания сервиз да трябва да им караш колата да си дооправят бакиите или да си отстрпнят повредите. Отблъсква клиентите. Не може на една гаранционна кола да й скърца окачването като на каруца, а от сервиза да казват "ми нищо й няма". Е вие луди ли сте?!??

                        ПС - Искрено ти пожелавам да си купиш чисто нова Алфа от магазина и да не усетиш нищо от това, което ти казвам! Аз, обаче, два пъти съм го усещал и не знам дали искам да си го причинявам трети път. Ако ще е нова Алфа няма да е купена на Милано Моторс 100%.

                        http://www.facebook.com/VenturaGarage
                        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                        Comment


                        • Горчивата истина.
                          И все пак си мисля, че гореизброените проблеми от Боян не са присъщи само за марката АЛФА РОМЕО, а за всички нови автомобили.
                          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                          sigpic

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                            Горчивата истина.
                            И все пак си мисля, че гореизброените проблеми от Боян не са присъщи само за марката АЛФА РОМЕО, а за всички нови автомобили.
                            Абсолютно вярно. Нали работата ми е да тествам чисто нови автомобили - бедна ви е фантазията колко ниско качество на сглобката се среща и при автомобили от най-висок клас - айде на не споменавам имена, ама вие се сещате. Особено при прословутите с "качеството" си германски премиум-марки.

                            Реално за последните две-три години мога да преброя на пръстите на едната ръка автомобили, при които не съм намерил НИКАКВИ недостатъци на качеството - сред тях са Lexus 450h и Lexus LS 600h. Не знам как го правят японците, ама тия модели все едно не са докоснати от човешки ръце - толкова са перфектни.
                            Volvo XC90 D5 '06
                            Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                            Lancia Ypsilon 1.2 '00



                            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                            ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                              Абсолютно вярно. Нали работата ми е да тествам чисто нови автомобили - бедна ви е фантазията колко ниско качество на сглобката се среща и при автомобили от най-висок клас - айде на не споменавам имена, ама вие се сещате. Особено при прословутите с "качеството" си германски премиум-марки.

                              Реално за последните две-три години мога да преброя на пръстите на едната ръка автомобили, при които не съм намерил НИКАКВИ недостатъци на качеството - сред тях са Lexus 450h и Lexus LS 600h. Не знам как го правят японците, ама тия модели все едно не са докоснати от човешки ръце - толкова са перфектни.
                              Абсолютно е така, както го казваш. Но все пак трябва да отчитаме и имиджа. Ама това си го знаем ние - 20-те процента от потребителите, които са "автоманиаци" и формират собствено мнение за автомобилите. Само че пазарът не се интересува от нас, а от останалите 80%, които си знаят, че Мерцедес и Ауди са най-качествените, Опел, евтини и здрави, а Алфа Ромео и ФИАТ - трошливи боклуци, на всичкото отгоре със скъпи сервизи и некомпетентни и мудни дилъри.Та с оглед тези настроения на потребителите пазарната политика на концерна-майка може да доведе само до гибел.
                              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                              Comment


                              • Какво кара 1 фен на Алфа да си я купи?

                                Аз за събе си: ДИЗАЙН - Тази жулиета го няма. Няма агресия в нея. Нито страничната линия е клиновидна (което се е превърнало в традиция за Алфа) Нито муцуната е аглесивна и запомняща се, както е било с всички предходни модели) Колата е много висока, което също не е истинска Алфа. Най-фрапантно грозното нещо е разстоянието ламарина от предната вежда до ръбът на предния капак. Грозна работа. Всеки може да се сети как изглежда на същото място 159. Значи нямаме дизайн.

                                СИЛНИ МОТОРИ - Няма такива. Някакви фиатски лайна, които ни заблуждават, че били екологични и икономични. Да ама и конкурентите за да са на пазара също са екологични. А икономичността никой истински Алфист не го интересува. Може би нас българите леко, ма ние сме си андрешковци. Върхов мотор? - Пълен ташак!!! Предходния модел имаше хубав истински АЛФА мотор, ма вече няма. При новия модел върховият модел е с 235 коня. Някои ще кажат не са малко. Не са, ама не може тоя кенеф да се пребори с 1 Форд Фокус. Преди 30г. Алфа въобще не са имали за конкурент Форд.
                                Значи и мотори нямаме.

                                Остава СЕДЕНЕ на пътя и ВИСОКА максимална скорост. Това за скоростта няма да го коментираме. Там тая кола е смешна. За седене на пътя не знам какво да кажа, ма за 4х4 версия дори не се говори.

                                Ми тогава какво ще ме накара да купя тая кола? - НИЩО.

                                На цената на това ЛАЙНО всеки маже да си купи много читаво БМВ. За малко пари отгоре Лансер Ево 10 - Той е това което беше Алфа преди години. Бърза, агресивна, красива, с много глезотии и хубав салон.

                                Това е моята позиция като дългогодишен фен. За съжаление фен само на старите Алфи.
                                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                                Comment

                                Working...
                                X